Kallist Cosmetics

Case Study: Kallist Cosmetics

Η Εταιρεία

Η Kallist Cosmetics δραστηριοποιείται στον χώρο των καλλυντικών προϊόντων ομορφιάς και των ελληνικών μελισσοκομικών προϊόντων, συνδυάζοντας το εμπόριο με την παραγωγή, με στόχο την ποιότητα και την καινοτομία.

Η Πρόκληση

Η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση και ο μεγάλος όγκος παραγγελιών δημιούργησαν την ανάγκη για:

  • Ενοποιημένη διαχείριση παραγγελιών σε ένα κεντρικό περιβάλλον
  • Αυτόματη έκδοση voucher για αποστολές courier
  • Μαζική τιμολόγηση παραγγελιών
  • Μαζική αποστολή SMS & email για ενημέρωση πελατών σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας
  • Παρακολούθηση παραγωγής με παρτίδες και ημερομηνίες λήξης

Η Λύση που Υλοποιήσαμε

Η Inforama σχεδίασε και υλοποίησε μία πλήρως διασυνδεδεμένη λύση με βάση το ERP Pylon:

  • Διασύνδεση eshop με ERP μέσω του Inforama WooCommerce Connector για αυτόματη καταχώρηση παραγγελιών με αμφίδρομη επικοινωνία
  • Οργάνωση παραγωγής με παρακολούθηση παρτίδων και ημερομηνιών λήξης
  • Διασύνδεση με Courier για αυτόματη δημιουργία voucher αποστολών
  • Διασύνδεση με πάροχο SMS για μαζική ενημέρωση πελατών σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας τους

Το Αποτέλεσμα

Με την υλοποίηση της Inforama, η Kallist Cosmetics απέκτησε ένα ενιαίο και αποδοτικό σύστημα διαχείρισης παραγγελιών, παραγωγής και επικοινωνίας.

Τα βασικά οφέλη:

  • Σημαντική μείωση λαθών στη διαχείριση παραγγελιών
  • Δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγαλύτερου όγκου παραγγελιών ημερησίως
  • Μαζική τιμολόγηση και αυτοματοποιημένη επικοινωνία με πελάτες
  • Καλύτερη εικόνα και στατιστική ανάλυση για τη λειτουργία της επιχείρησης