Radefy

Case Study: Radefy — Διασύνδεση ERP με IoT Πλατφόρμα για Smart Hospitality

Η εταιρεία

Η Radefy είναι μια εταιρεία τεχνολογίας, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των ξενοδοχείων και καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης, παρέχοντας στους χρήστες της, αυτοματοποιημένη πρόσβαση των επισκεπτών τους, διαχείριση της ηλεκτρικής κατανάλωσης και πλήρη απομακρυσμένο έλεγχο των ακινήτων τους απ’ όπου κι αν βρίσκονται, μέσω μίας εύκολα προσβάσιμης cloud-based πλατφόρμας.

Η Πρόκληση

Καθώς η Radefy διαχειρίζεται χιλιάδες smart συσκευές και ενεργές συνδρομές πελατών, προέκυψε η ανάγκη για πλήρως αυτοματοποιημένη επικοινωνία μεταξύ του ERP (Pylon) και της cloud πλατφόρμας της, ώστε να εξασφαλίζεται:

  • Αυτόματη δημιουργία πελάτη στο Pylon κατά την παραγγελία από την πλατφόρμα
  • Ακριβής σύνδεση κάθε συσκευής (με MAC address & serial number) με τον πελάτη
  • Αυτοματοποιημένη ενεργοποίηση/ανανέωση/αναβάθμιση συνδρομών
  • Αποδέσμευση συσκευών σε περιπτώσεις επιστροφής ή αντικατάστασης
  • Ελαχιστοποίηση χειροκίνητης παρέμβασης από το προσωπικό

Η Λύση που Υλοποιήσαμε

Η Inforama σχεδίασε και υλοποίησε μια πλήρως αυτοματοποιημένη διασύνδεση μεταξύ του ERP Pylon και της πλατφόρμας της Radefy, με το ERP να αποτελεί το κεντρικό σύστημα που καθοδηγεί κάθε ενέργεια:

  • Δημιουργία Πελάτη & Εγγραφή στην Πλατφόρμα
    Με την αγορά μιας υπηρεσίας, ο πελάτης ανοίγεται αυτόματα στο ERP και αποστέλλεται μοναδικό Customer ID στην πλατφόρμα.
  • Ενημέρωση Συσκευών
    Κατά την έκδοση παραστατικών στο Pylon, αποστέλλονται αυτόματα στην πλατφόρμα, τα στοιχεία των συσκευών (MAC address, serial number) που αγόρασε ο πελάτης.
  • Ενεργοποίηση Υπηρεσιών (Basic / Pro / Premium)
    Με κάθε παραστατικό υπηρεσίας, ενεργοποιείται αντίστοιχα το πακέτο συνδρομής στην πλατφόρμα.
  • Ανανέωση ή Αναβάθμιση Συνδρομής
    Κατά την παραγγελία ανανέωσης, το σύστημα αναγνωρίζει τον πελάτη και αποστέλλει εντολή για απλή ανανέωση ή αναβάθμιση πακέτου, ανάλογα με την αγορά.
  • Επιστροφές Συσκευών
    Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, η έκδοση πιστωτικού στο ERP αποδεσμεύει τη συσκευή από τον πελάτη στην πλατφόρμα.

Το Αποτέλεσμα

Με την υλοποίηση της Inforama, η Radefy διαθέτει πλέον ένα ενιαίο σύστημα διαχείρισης πελατών, συσκευών και υπηρεσιών, όπου το ERP (Pylon) αποτελεί τη βασική πλατφόρμα λειτουργίας και ελέγχου.

Τα βασικά οφέλη περιλαμβάνουν:

  • Πλήρης αυτοματοποίηση της σύνδεσης ERP–πλατφόρμας
  • Μηδενισμός λαθών κατά τη διαχείριση συσκευών και ενεργοποιήσεων
  • Ταχύτατη διαχείριση συνδρομών, με ενεργοποίηση άμεσα μετά την πώληση
  • Διαφάνεια και ιχνηλασιμότητα σε κάθε φάση του κύκλου ζωής των συσκευών
  • Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών με ελαχιστοποίηση καθυστερήσεων σε ενεργοποιήσεις